A Csepel Autógyárban rohamtempóban zajló tervezést és kivitelezést követően 1950. április 3-án készült el az első Csepel–350 tehergépkocsi benzines (B–350) és dízelmotoros (D–350) változatban. A koordinációban zajló kivitelezés során az elsőkerék-meghajtású Csepel–350 alkatrészeinek túlnyomó többségét a Csepel Autógyár, fülkéjét az Ikarusz, futóműveit pedig a győri MVG szállította. A típus 1958-ig maradt gyártásban. Számos kivitelben, változatos felépítményekkel készült tehergépjármű, amelyből 1956 őszén mintegy 3000 példány állt szolgálatban a Magyar Néphadseregben
Műszaki adatok:
Hossza: 6,7 m
Szélessége: 2,26 m
Magassága: 2,3 m
Tömege: 3,7 t
Szállítható tömeg: 3,5 t
Vontatható tömeg: 3,5 t
Kezelőszemélyzet: 2 fő
Motor: 5300 cm3-es Csepel B–413 soros négyhengeres négyütemű vízhűtéses benzinmotor
Teljesítmény: 85 LE (63 kW)
Felfüggesztés: laprugók
Üzemanyag: 70 l
Hatótávolság: max. 350 km
Maximális sebesség: műúton: 75 km/ó